rimini - sigep 2018 : dunyanın en büyük kahve ve gelato fuarı

alanında dünyanin en büyük fuarı olan  ve rimini'de her yıl düzenlenen fuara katılmak için gülcan ile birlikte italya'dayız. bolonya'dan (bologna ) rimini'ye tren ile 80 dakikada geliniyor. fuar alanı rimini centrale'ye çok yakın.

pastry, çikolata, bakery, kahve ve gelato alanlarında dev bir fuar. 
her iki yılda bir dünya gelato şampiyonası yapılmakta. bu sene 8.si düzenlenecek.
arjantin, avustralya, brezilya, fransa, japonya, kore, fas, polonya, ispanya, isviçre, ukrayna, abd
İlk kez, gelato yarışmalarının tartışmasız esas oğlanı olan italya,  yeni düzenlemeler geregi yarışmaya katılmayacak.

ayrıca bu yıl "accademie dei narratori del gusto" tarafindan d3 ssalonunda kurulan "duyu adası" adını verdikleri büyük bir alanda lezzet ve anlatım uzmanları Narratori del gusto'nun en kaliteli ürünleriyle duygusal interaktif oyunlar ve eğitim seminerleri düzenleyecekmiş.

barista ve roaster'ların ilgisini çekecek 3 yarışma var. steam video yayınları ile bu olan bitenleri her yerden de izleyebileceksiniz.

önümüzdeki hafta bu dev fuarın beni ilgilendiren kısımlarında edindiğim izlenimleri kısaca aktaracagım. gülcan gelato &sorbetto salonlarını gezecek; ben de kahve ve zaman kalırsa (pek sanmıyorum ama ) çikolata salonlarını gezeceğim.



Yorumlar

Popüler Yayınlar